Wednesday, March 18, 2009

Kursus Building Wiring Installation (BWI) / Kursus Pemasangan Pendawaian Bangunan



























Kursus ini adalah bersesuaian sekali dengan peserta yang terlibat mahupun yang berminat di dalam bidang kerja pendawaian elektrik.

Di dalam kursus ini peserta akan didedahkan tentang cara pengurusan kerja yang betul mengikut sukatan yang diiktiraf oleh CIDB iaitu Construction Industrial Skill Standard (CISS).

Peserta akan diberi penerangan/latihan teori dan amali dalam jangkamasa yang diberikan selama 5 hari.

6 comments:

wakovic said...

salam. bila kursus ni akan diadakan lagi?

ONepeICE said...

salam

saya khairuddin bin baseri berumur 30 tahun berminat untuk mengikuti kursus building wiring installation anjuran pihak tuan.
diharap pihak tuan dapat menjawab maklumat yang saya perlukan di email saya hampala108@gmail.com atau menghubungi saya di 017-2636069
sekian terima kasih

Syahiran Samsuddin said...

saya lepasan diploma kejuruteraan elektrik kuasa uitm. kerjaya saya sekarang langsung tiada kaitan dengan kelayakan saya.. jadi saya berminat untok menyertai kursus pendawaian bagi membolehkn saya menceburi kerjaya yang bersesuaian dengan kelayakan saya,, bagai mana cara2 untok saya mendaftar kursus pendawaian sparoh masa??

Syahiran Samsuddin said...

saye lepasan dip kejuruteraan elektrik kuasa.. tiada pengalaman peraktikal.. bagaimana cara2 untok mendaftar..???

Anonymous said...

Assalamualaikum.
Saya pemegang kad hijau cidb dan memiliki sijil pendawai pw4,Adakah perlu saya ikuti kursus bwi untuk dapatkan perakuan dari CIDB

Faizul Haris Ismail said...

Salam
-En Syahiran ble hubungi pihak kami utk dptkan maklumat terperinci..tq
-Anonymous :jawapannya ya..maklumat terperinci sila hubungi pihak kami...tq